Orły Kształcenia

Centrum Kształcenia Ustawicznego
CONSULTING
Jadwiga Wyzner

Adres do korespondencji:
Al. Jerozolimskie 85 lok.21
02-001 Warszawa.


Dyrektor
+48 721 860 430
cku.consulting@gmail.com

Zapisy
+48 661 875 332
cku.zgloszenia@gmail.com

NIP - 828-100-65-75
REGON - 730189104


Polityka Prywatności

Nasi Partnerzy:

Opiekun Medyczny Opiekun Medyczny

Od trudnego – do wiernego klienta

 

Szkolenie „Trudny klient – profesjonalna obsługa”

 

Umiejętność rozpoznawania typów klienta i dopasowania się do nich przez handlowca powoduje zadowolenie klienta i ułatwia mu decyzję zakupu.

W momencie rozpoczęcia rozmowy, a nawet wcześniej, powinniśmy zwrócić uwagę na nastawienie klienta. Zadajemy sobie pytanie, jak i dlaczego klient może się czuć w określony sposób

Szkolenie adresowane jest do zespołów przedsiębiorstw mających kontakt z klientem, zarówno do pracowników młodych, jak i z długoletnim stażem.

Cele szkoleniowe:

  • Zdobycie wiedzy z zakresu budowania trwałych i satysfakcjonujących relacji z Klientem
  • Wzmacnianie praktycznych umiejętności nawiązywania kontaktu i budowania autorytetu
    • Radzenie sobie z własnymi ograniczeniami w procesie komunikacji i nawiązywania    kontaktu
    • Zapoznanie się ze specyficznymi typami Klientów, oraz indywidualnie dopasowane sposoby radzenia sobie
    • Kontrola i zarządzanie konfliktem w relacji z Klientem problemowym
    • Wzmacnianie i analiza własnych umiejętności interpersonalnych, koniecznych w pracy handlowca.

Tematy zajęć:

1. Budowanie relacji z Klientem – 4 godz.

  • Znaczenie pierwszego kontaktu
  • Budowanie wiarygodnego wizerunku i autorytetu w oczach Klienta
  •  „Złote reguły” procesu komunikacji
    • Kształtowanie umiejętności interpersonalnych, niezbędnych w nawiązywaniu trwałych relacji
    • · Rozpoznawanie własnych ograniczeń i barier w kontaktach międzyludzkich i techniki radzenia sobie.

2.Typologia i style zachowań Klientów – 4 godz.

  • Prezentacja sylwetek Klientów problemowych i ich specyficznych zachowań
  • Specyfika kontaktu z Klientem podważającym autorytet
  • Sposoby radzenia sobie z Klientem prowokującym
  • Klient wchodzący w konflikt
  • Praca z Klientem agresywnym, biernym, roszczeniowym
  • Sposoby radzenia sobie w sytuacjach problemowych przy zastosowaniu analizy przypadku.

3.Sytuacje konfliktowe w relacji z trudnym Klientem  – 4 godz.

  • Punkty zapalne konfliktu
  • Kontrola i zarządzanie konfliktem
  • Łagodzenie emocji Klienta i przejmowanie inicjatywy
  • Określenie celów i potrzeb Klienta problemowego.

4.Osobiste predyspozycja konieczne w pracy z trudnym Klientem – 4 godz.

  • Kontrola emocji własnych i umiejętność odczytywania emocji Klienta
  • Konstruowanie komunikatów typu „ja”
  • Umiejętność zadawania pytań i aktywne słuchanie
  • Zastosowanie perswazji w kontakcie z trudnym Klientem
  • Postawa asertywna i jej znaczenie w relacji z Klientem problemowym
  • Radzenie sobie z krytyką i negatywną informacją zwrotną
  • Elementy negocjacji i mediacji

 

 Metody szkolenia:

  • Wykład i dyskusje
  • Ćwiczenia i gry grupowe
  • Studia przypadków
  • Symulacje
  • Dyskusje moderowane

 

Szkolenie 2-dniowe.

Termin – 10 i 11 marca 2018 r.

Koszt – 850 zł.

 

 

Koszt 1 osoby – 850 zł. brutto.

Share Button
Wszelkie prawa zastrzeżone. CONSULTING 2019 © Wykonanie:Strony Internetowe i Sklepy Internetowe